sobota, 4 lipca 2015

beGLOSSY Maj

W maju otrzymałam kolejne pudełeczko od beGlossy.
Pudełeczko zostało skompletowane przez drogerie Hebe.
Prezentowało się tak, z góry przepraszam za jakość zdjęć niestety aparat płatał mi lekko figle.



Pudełeczko jest śliczne różowe, karton jak zawsze super gruby i pęknie wykonany. Pudełeczko jak zwykle może służyć do przechowywania naszych skarbów.
Ale zanim będziemy go wykorzystywać do swoich potrzeb obejrzyjmy skład pudełeczka.


Zapakowane jak zwykle ze ślicznymi wiórkami ażeby potęgować ciekawość.
A w pudełeczku znalazłam:
1. Kolczyki na sztyftach firmy CAT&CAT 
Kolczyki były prezentem do pudełeczka
Cena 1 para 9,99 zł

2. PROSALON Maska do włosów z olejkiem arganowym

Rewelacyjnie pachnąca maska do włosów, dość gęsta, bardzo ładnie rozprowadzająca się po włosach.
Produkt bardzo dobrze nawilżający włosy i co najważniejsze moja suchą skórę głowy.
Maska wygładza strukturę włosa powoduje że włosy się pięknie błyszczą i są miękkie oraz podatne na stylizacje różnego typu.
W pudełku znalazłam produkt o pojemności 50 g
Pełnowymiarowy produkt to 1000 g cena 28,99 zł

3.GOSH Odżywcza pomadka do ust.



 Poniżej zamieszczam próbkę koloru pomadki, niestety nie jest to w ogóle mój kolor, zatem pomadkę użyłam tylko dwa razy ażeby sprawdzić jest właściwości "pierwszego wrażenia" w tej chwili pomadkę używa moja mama.


Pomadka faktycznie nawilża pięknie usta zatem w ciągu dnia możemy stosować tylko produkt koloryzujący bez stosowania pomadek ochronnych. Gorąco polecam.

Pomadka nadaje piękny połysk który dość długo utrzymuje się na ustach. Głęboko odżywia usta.
Po całym dniu usta są nawilżone i wypełnione, przez co lekko powiększone.
W pudełku znajdował się pełnowymiarowy produkt.
Cena za 4g to 31,99 zł.

4.BANDI Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami


Jest to krem do skóry twarzy do stosowania na noc. Produkt  działa prawie jak serum, rewelacyjnie stapia się ze skórą. Bardzo dobrze się wchłania. Szybko widać oznaki stosowania produktu. Poprawia napięcie skóry, odżywia skórę twarzy. Delikatnie wypełnia część zmarszczek i poprawia ogólny stan skóry. Jest jeden minius produktu nie można go stosować na okres wiosenno - letnim kiedy będziemy korzystać z kąpieli słonecznych.
Krem ma właściwości złuszczająco-biostymulujące. Odświeża skórę, oczyszcza i zwęża rozszerzone pory, redukuje nadmiar sebum i usuwa oznaki zmęczenia.
W pudełku znajdował się produkt o pojemności 30 ml
Pełnowymiarowy produkt to 50 ml za 68,99 zł

5. PUREDERM  Plastry na zniszczone pięty.
W paczce znajdują się 4 plastry zatem do użycia na dwa zabiegi. Plastry przyklejamy na umyte i oczyszczone pięty. Produkt stosujemy na noc, plastry maja bardzo mocny klej który utrzymuje plasterki na miejscu przez cała noc. Plastry potrafią tak mocno nawilżyć skórę pięt, że po jednym użyciu delikatnie skleja powstałe pęknięcia na stopie. U mnie nawilżenie pięty utrzymało się aż 1,5 tygodnia po pierwszym użyciu, oczywiście starałam się codziennie wieczorem podtrzymywać ten stan produktem nawilżającym do stóp.
Polecam i to bardzo. Ja już zaopatrzyłam się w kolejne dwa pudełeczka, akurat w Biedronce były na promocji.
W pudełku znajduje się kartonik z 4 szt plasterków.
Koszt to 4 szt za 19,99 zł

6.SHEFOOT Serum ultra regenerujące.

Serum z kompleksem ceramidów i masłem shea, przeznaczone do zniszczonych i popękanych pięt. Intensywnie regeneruje i łagodzi podrażnienia. Produkt stanowi idealne dopełnienie plastrów które opisałam powyżej.
W pudełku znajdował się produkt o pojemności 50 ml
Pełnowymiarowy produkt to 50 ml za 21,99 zł.

6.PHYTO Maska do włosów PHYTOKERATINE

Mocno regenerująca maska do włosów osłabionych i uszkodzonych. Przywraca pojemność, elastyczność i blask. Maska jest dość rzadkim produktem lecz mocno nawilżająco - natłuszczającym. Wystarczy niewielka ilość produktu ażeby położyć go na średniej długości włosy. Przepięknie pachnie. Produkt ma silne działanie wystarczy stosować Go raz w tygodniu.
 W pudełku znajdował sie produkt o pojemności 50 ml
Pełnowymiarowy produkt to: 200 ml za 106,99 zł

Polecam to pudełko, m.in. ze względu na sam kolorek pudełeczka, jako dodatek do wystroju pomieszczenia będzie bardzo zadziorne i nikt nie przejdzie obok niego obojętnie.
Produkty które się w nim znalazły znalazły miejsce chyba na stałe na półkach mojej toaletki. maski do włosów spowodowały iż w końcu zaczęłam lepiej dbać  swojej włosy. Plastry i serum do stop spowodowały że znikły moje popękane pięty, niestety pomadka nie przypasowała ale mama zadowolona. Krem nawilżający na noc czeka na swoja kolej stosowania jesienią.

Zapraszam do komentowania, może ktoś zna produkty które znalazły się w pudełeczku, czekam na opinie o nich w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz